15 oktober 2010

äkta..

är det mening att man ska må såhär?
ena timmen mår man verkligen bäst och nu helt plötsligt är allt upp och ner.
man är rädd för att förlora någon man verkligen älskar..
att förlora någon man verkligen skulle kunna offra allt för,
det gör så ont att bara tänka tanken på att vara utan den personen som står en så nära..
jag vill aldrig förlora dig, och du vet vem du är.
du är den enda som är i mitt huvud varje dag och jag vill inte att de ska vara på något annat sätt heller för utan dig är jag ingenting.
du är ljuset i mitt liv, du är det enda som är bra i mitt liv.
om inte det vi delar på är äkta, då undrar jag verkligen om det finns något som är äkta?

jag älskar verkligen dig, från första dagen jag såg dig så visste jag att du var den rätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar