9 oktober 2010

i'm no superman..

jaha, då var de lördag och jag kom nyss hem från åre!
har varit där och haft fotbollsavslutning med världens bästa lag.
de va kanske hur roligt som helst? :o
minnen för livet ♥
jag har inte skrivit på hur länge som helst.. har helt enkelt inte orkat.
sen sista jag skrev har de hänt en hel del i mitt liv, både bra och dåligt.
saker som har förändrat hela mitt liv på både dåligt men mest på ett bra sätt :')
jag vill kunna spela gitarr!! finns de ingen som kan lära mig de?
jag älskar att sitta och sjunga men jag skulle älska de mer om jag kunde sitta och spela
gitarr till de, de skulle vara kung!


dagens låt: gubben i lådan - daniel adams-ray
septembers vän: amanda esbjörnsson, utan tvekan! http://www.amandaesbjornsson.blogspot.com/
här har vi en liten fin video på amanda när hon ska äta en citron :')
(påväg hem från gothia 2010)

i want the world to see what you mean to me ♥

3 kommentarer:

  1. åååååh du skulle ha dragit på lokalen på kvällen juuuu:( jag drog till åre vid 5 o till lokalen :( <3<3<3

    SvaraRadera
  2. haha vafan fanny hatar den där vidion.
    Älskar dig min fian vän ! :)

    SvaraRadera
  3. fyfan i jävlar vilken fin bild på dig, vet du hur mycket jag älskar dig fanni?

    SvaraRadera