21 oktober 2010

j&j

jennifer korsgren, du är helt oslagbar!
jag mår så bra när jag är vid din sida, du är så sjukt bra!
du gjorde verkligen min dag igår. hahah jag sitter bara och tänker på webbcamen och
"YÄÄÄÄÄÄÄS!!!!" vad gör du? jag slog foten x')
hahaha, åh jag älskar dig vännen! :') ♥

nu ska jag snart ut och gå med wassar och sen ska jag ut och äta med mamma frida och mormor :) ska bli sjukt roligt och mysigt!

jag saknar min joel jätte mycket.. :(
men snart får jag träffa dig, ungefär en vecka kvar! :')

plus att jag vill ha tillbaka mitt hår :'/ (gothia 2010)
dagens låt: dosen't mean anything - alicia keys

1 kommentar:

  1. åh, du är bäst fanny! jag saknar dig redan som en tok, helt galet! haha jag kan fortfarande gå runt och skratta åt det där, det var så sjukt roligt! :D du är helt oslagbar, och jag älskar dig så mycket! <3<3<3<3

    SvaraRadera