31 januari 2011

helgen

oj oj oj, vilken underbar helg det har varit!
i fredags slutade jag tidigt så jag åkte till kastal och väntade på amanda för vi skulle åka in till stan och kolla runt :)
de slutade med att jag kom hem med en hårfärgning och amanda med en slingning. plus att amanda köpte lite smink också :)
sen åkte vi hem till amanda och lagade middag och sjöng lite gjorde vi också och kollade på film! super mysigt!
sen i lördags så färgade amandas mamma våra hår! sen åkte vi hem till mig och och fixade oss lite sen åkte vi upp på bylla och åt middag ;) efter vi hade ätit klart så var de tänkt att vi skulle åka in och kolla på narnia men de sket sig ju.. den gick bara på dan så då såg vi svinaländerna. ja tror den hette så iaf. alltså amanda.. vi ska jämt göra bort oss på nått sätt, de är helt sjukt.. hahah, så typiskt oss! men iaf, så såg vi bion som jag inte rekommenderar!
sen åkte vi till mina kusiner och va där ett tag & sen for vi hem till mig och bara drygade oss typ.
och igår så åkte vi in till stan och kollade på hockey, mycke trevligt! sen gjorde vi väl inte så mycket mer. eller jo, igår när vi satt på donken och åt lunch så fick amanda ragg.. HAHA! ingen mer kommentar.
här är lite före och efter bilder:

1 kommentar:

  1. haha underbar helg!
    mitt ragg var fett snygg, jag säger ju att cola är bra för allt ;)

    mycket snygga bilde må jag tillägga ;)
    love you bestfriend !

    SvaraRadera