22 januari 2011

ondare än vad jag trodde

det blev en sen bloggning ikväll!
började 08,15 och slutade 10,10. riktigt skönt, enligt mig :)
men sen efter skolan gick jag på stan ett tag med hittade ingenting..
förutom en jacka, ska kolla med mamma och pappa vad dom tycker om den!
sen bjöd jag julia på middag, lagade den till och med själv!
sen efter maten gick jag och julia upp till ishallen i de hemska vädret.
elin magnusson kom och mötte oss och vi gick och pratade hela vägen,
hahahah sen kommer det roliga som jag inte ska säga ;) men elin & julia vet vad jag menar.
brunflo vann över ånge med 7-6! :)
efter matchen var slut så kom vi hem till julia och gick upp på hennes rum och spelade nått frågespel medans vi pratade med robin, kalle, elin och boda på skype!
riktigt roligt vare :)
juste! när jag skulle locka mitt hår så brände jag mig..
blev inte ens förvånad själv..

det syns inte så bra, men de gör så jäkla ont!
aja, nu måste jag sova! godnatt (:

1 kommentar: