13 mars 2011

precis som du är

du är helt perfekt precis som du är.
och jag älskar dig precis som du är min fina pojkvän.
du är det bästa som har hänt mig.
jag blir mer och mer kär för varje dag som går.
du är allt jag någonsin önskat mig.
den femtonde februari tvåtusenevla, en dag jag aldrig glömmer.
ingen kan älska dig lika mycket som jag älskar dig!
du har någonting som ingen annan har.
tack för att du finns och tack för att du älskar mig för den jag är.
du är absolut den bästa jag vet, de är du förevigt.
de finns bara du i mitt huvud, bara du och ingen annan♥

3 kommentarer:

  1. men hur söt är inte durå? han måste ju vara den lyckligaste som finns! <3

    SvaraRadera
  2. hejsan :)

    grattis Fanny :)
    du blev dagensblogg:)

    <3

    SvaraRadera
  3. ni är så fina tillsammans!
    såg er när ni gick till bussen, hur söta som helst :')

    SvaraRadera