15 april 2011

2 hela månader

hej igen!
nu har jag nästan nyss kommit hem från min underbara pojkvän.
idag har han och jag varit tillsammans i 2 hela underbara månader. och jag måste bara säga att jag är världens lyckligaste som får den äran att tillägna den här tiden med han, absolut världens lyckligaste!
imorgon ska jag kolla när amanda konfar sig och sen efter hennes släkt har varit hemma hos henne så kommer hon till mig och sover här! på kvällen ska vi nog vara med anton och robin! :D
sen så på söndag är de maaaaaatch! BRUNK BRULLE - ifk. sen efter matchen åker jag till täpa och sover där hos min amanda :')
åååh, den här helgen kommer bli underbaaaar! dock kommer jag sakna simon men jag f
ick ju iaf träffa honom ikväll och de va verkligen hur mysigt som helst :')
jag skriver nog mer imorgon innan jag drar på konfan :) slänger nog ut en bild hur jag ser ut då också, vet dock inte vilka kläder jag ska ha just nu men jag får väl hitta nått :)
godnatt alla fans ;)
måste lägga in en bild på världens finaste bara för de :´) bild i repris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar