27 april 2011

FUCK MY LIFE!!

och nu blev de tomt igen när min simon åkte hem.. :(
igår va jag med simon linnea och jonathan hemma hos linnea. killarna fick åka upp och hyra film och handla lite gott medans jag och linnea va hemma :)
sen åkte jag och simon hem till mig och sov här!
jag ställde klockan på kvart över 7 för att kunna ta 8 bussen in till nfi och klippa mig..
resultat: hår till axlarna och håret är pissgult! FUCK MY LIFE!!!
men eftersom jag har världens bästa mamma så har hon fixat en tid hos en riktig frisör som ska fixa mitt hår :' ttttaaaack! :D
när jag kom hem så låg simon fortfarande och sov, så söt så :')
sen efter ett tag så vaknade han och har var vääääääldigt busig idag! han tog mitt smink och målade mig i ansiktet :o
och nu har simon nyss åkt hem.. vet inte när jag får träffa han nästa gång men jag hoppas att de är snart!

nä nu ska jag börja packa till disa :'D hihi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar