23 april 2011

jummie

jag glömde helt bort kameran i bilen :(
blev inga kort alls men jag kan ju berätta vad vi gjorde!
pappa släppte av mig så jag fick springa ungefär 4 km. när jag kom en bit och skulle vika upp linnet så märker jag att mitt navelsmycke var bort.. då ringer jag mamma och ber hon kolla om hon hittar det eftersom hon också sprang :) och hon hittade de! jag blev nästan hur glad som helst :'D
sen när jag kom ner till stugorna tog jag en dusch och sen var de KRUBB! och på menyn stod det grillat med potatisgratäng! jummie for my tummie! sen efter maten gick jag oscar sanna tobias ida och frida å spelade kubb! vi utklassade dom, alltså jag oscar och tobias! ;)
sen gjorde vi inte så mycket mer tror ja..
nu ska jag ladda hem nån mysig film att somna till eftersom simon inte är hemma :( så himla tomt.. hatar att sova utan honom. men så kan de vara ibland. hörs imorgon! godnatt alla fans!
en fett sexig bild på mig innan vi åker till singsjön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar