31 maj 2011

alla mina sommarjobbspengar?

hejhej! idag har jag varit på skolan. sen när jag kom hem så stack jag och mamma på gymmet, dock stack jag lite tidigare så jag fick sola lite :') så här kommer en bild på min bikinitopp som jag köpte igår:
efter det for jag och mamma hem och lagade middag å sen for vi upp och kollade när 96-97 tjejerna spelade. dock förlorade dom med 1-0 mot ope.... skit!
nu ikväll har jag iiiinga planeringar, ska bara ta det lugnt och mysa på själv. kanske åka upp och hyra film? njaaaa.. tveksamt!
och jag hoppas verkligen att moa har det bra i thailand!
och snart åker linnea utomlands..! ååååh, jag vill också åka utomlaaaands :'(
aha, men jag ska inte hänga läpp! de lär ju sluta med att jag lägger alla mina sommarjobbspengar på att sola solarium hela sommarn, för som det ser ut nu så lär de aldrig bli nån sol..!
ne nu va jag negativ, vi hörs senare :)

1 kommentar: