13 maj 2011

äntligen!

såja! nu kan jag äntligen blogga igen. det har varit något fel på blogger i ungefär 2 dagar men nu har dom äntligen fixat det.
igår åka jag hem till simon och sov där. mysigt som vanligt :')
sen idag så hade jag nationella i engelska, muntligt.. de gick som det gick, men ändå helt okej! jag slutade efter nationella där vid kvart i 1 tror jag det var och sen där vid 3 så hämtade jag amanda. det var meningen att jag skulle ta moppen men hade hade såklart surat ner sig.. så då tog jag fridas cykel och cyklade till kastal på 5 minuter! :o
jag och amanda kollade på film, åkte moppe tillslut när pappa hade fixat den (taaaack världens bästa pappa), myste, pratade och sånt som jag och amanda alltid gör :')
ja, vad ska jag mer säga?
jo, jag missade big brother för vi var ute så nu ska jag vänta tills de börjar 00,55.....!
har inget mer att säga just nu, åter kommer nog! kanske blir en bild på snygg amanda i hjälmen som hon fick låna av pappa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar