16 maj 2011

brytit foten...

hahah jadu, jag har typ brytit foten känns det som..
jag hatar verkligen min höger fot! jag kan verkligen inte skjuta med den, och idag på träningen när jag skulle skjuta så glömde jag spänna fotjäveln.. kändes som det gick av. men de gjorde den inte :)
men ont gör de när jag går, haltar.. men är man störd och inte spänner den som jag borde ha lärt mig under alla mina 11 år så för jag skylla mig själv! annars så gick de helt okej på träningen.
ja vad ska jag göra nu? jag har gjort naturkunskapen som jag skulle gjort, börjat på geografin.. vad mer? nä inget, så nu ska jag gå och lägga mig och kolla på glee helt själv.
jag saknar min fina prins ♥

1 kommentar:

  1. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/may/tisdagens-vinnare-ny-omgang-2.html
    KRAM

    SvaraRadera