31 maj 2011

hur vi träffade..! :)





det var kärlek vid första ögonkastet.
med dig är mitt liv underbart,
du är den bästa jag vet.
jag älskar dig av hela mitt hjärta.
i don't wanna live without your love.










nu hade jag tänkt att berätta hur jag och simon träffades och hur vi blev tillsammans och sånt eftersom folk undrar det så här får ni veta det:
haha, ja.. det började med att vi började skriva på facebook. sedan gav vi ut våra mobil nummer och sedan skrev vi där ganska ofta och tillslut så bestämde vi oss för att träffas! jag vet inte om han var nervös då när vi träffades för första gången men jag kan medge att jag va så himla nervös så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. jag var på ishallen och kollade när brunflo spelade och då kom han och kollade. vi hade bestämt att vi skulle träffas efter matchen och gå hem till mig för jag var tvungen att städa mitt rum (suck). så vi träffades och gick ner till mig. sedan tog vi bussen in till han och på bussen in satt vi och pratade massa skit och sånt ;) men i alla fall så kom vi hem till simon och där kollade vi på film.. och inte vilken film som helst utan paranormal activity. fyfan va rädd jag var..! men i alla fall så efter åkte jag hem efter filmen för klockan blev mycket. sen träffades vi inte på ett tag men vi smsade men helt plötsligt slutade vi att smsa i en vecka ungefär. det var då jag var tvungen att skriva vad jag kände och att det kanske var konstigt eftersom vi inte hade träffats så mycket men jag var verkligen tvungen.. det svaret jag fick var inte det jag ville ha.. jag vill inte heller gå ut med det här. men i alla fall så hade vi/jag en tuff period men han bad mig att inte ge upp och det gjorde jag inte för jag tyckte verkligen om honom. vi träffades mer och mer och kom närmre varandra. dagarna gick och jag tappade förhoppningarna mer och mer för varje dag som gick. men den 14/2 på alla hjärtans dag så berättade han vad han tyckte om mig. jag har nog aldrig varit så lycklig som jag var då, hela kroppen fick ett rus.. från topp till tå. den 15/2 träffades vi och då bestämde vi att han och jag var vi. ♥

1 kommentar:

  1. går ett ryckte om att simon dängde dig i fotboll. stämmer ?

    SvaraRadera