24 maj 2011

mysmys

hej! jag haft en väldigt tajt dag idag!
börja 8,15 med italienskan, segare?
sen hade vi matte. jag fick ta en väldigt fin bild på angelica och sen får ni en bild som vi har målat. vi hade en tävling om vem som kunde måla snabbast! haha.
sen hade vi geografi och de va bland de segaste jag varit med om.. från 12,35-15,30.. fyfaaaan va jobbigt de va! men nu är de avklarat! och sen efter skolan gick jag på stan i väntan av pappa skulle sluta. sen drog han och jag ut och övningskörde :)
och nu sitter jag här efter att åskan har gått, låg och läste en bok som vi skulle läsa. sen lånade jag fridas nintendo DS xl. och de söööög.
just nu längtar jag tills imorgon då jag får träffa världens bästa, ska sova där :) mysmys! vi hörs nått mer sen. hejdoo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar