28 maj 2011

överlycklig!

godmorgon godmorgon!
jag orkade inte skriva igår kväll igen så jag skriver om gårdagen idag :)
ja började kvart över 8 och var nästan dö på skolan. aldrig varit så trött som jag var.. även fast jag sov 8,5 timmar :o men iaf så efter första passet hade vi idrott och då fick vi reda på betyg eller dom sätter inte betyget i idrott nu men jag har vg+! :D (överlycklig)
jag åkte hem en snabbis efter engelska för att byta skor för sen åkte jag och julia in till stan och jobbade.. vi delade ut stan idag. vi gick runt fan hela stan och satte lappar på bilar.. fast de gick väldigt fort så de var ju tur. sen gick vi och åt och sen åkte vi hem. när jag kom hem gick jag och bytte mina blöta kläder till torra mjukis kläder å sen la jag mig i sängen och kollade på en film. 30 minuter senare frågar julia om vi skulle hyra film och köpa nått gott. och jag säger ju inte direkt nej till en myskväll med julia heller! vi kollade på baby on board, sen big brother och sen pratade vi bra typ :) en jätte skön och mysig kväll. här får ni lite fina bilder som julia tog :)

2 kommentarer: