28 juni 2011

oj shit

oj shit va länge sen jag skrev här kände jag nu! nästan en vecka sen tror jag.
men iaf så är det så att jag jobbar hela tiden (7-16) sen när jag kommer hem så är det nästan alltid träning eller match och på helgerna så umgås jag med simon :) och då vill jag inte sitta vid datan utan vara med honom. sen på dagarna orkar jag knappt sitta vid datan men idag är jag ledig från träning!! känner verkligen att det behövs! :)
och nu har jag bara 24 timmar kvar att jobba!!!! sen har jag äntligen sommarlov. ååh, som jag längtat! och sen nästa vecka börjar storsjöcupen och då kommer disa på söndag och sover hos mig heeeeeeeeelaaaaaaa långa veckaaaan :') åh, wonderfull! :)
det ska bli så himla roligt även fast vi inte fick så himla bra spelschema men vi vinner ändån! bara en match på sportfältet och den är på onsdag klockan 18,00 på plan 4!
ne nu ska jag ta en powernap! hejdå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar