10 september 2010

22,19

ojojoj! jag har inte hunnit blogga något alls..
har haft fullt upp dom här två dagarna.
men vi förlorade final tyvärr, och vad det blev vill jag inte prata om...
men dagen efter hade jag match med 96orna och då vann vi över ope med 3-2!
en riktigt skön vinst :)
& idag har jag varit på skolan, började kvart över 8 och slutade tio i 11 :)
sen har jag verkligen gått på stan resten av dagen!
och de var det verkligen värt för jag fick äntligen träffa min saknade stina larsson!
ååh, vilken underbar känsla att få träffa henne igen. jag säger bara ÄKTA VÄNSKAP!
morgondagen blire till att spela ännu mer fotboll, då ska jag spela med damerna.
mot ope igen på torvallen!
sen på söndag ska jag spela med u-laget mot krokom tror jag att det var :)
och idag kom min efterlängtade amanda hem!
jag kanske är hur glad som helst över det :'D
dagens låt: if eyes could speak - devon werkheiser
jag har lärt mig att allting i livet har en mening, men jag har nog uppfattat det helt fel..

1 kommentar:

  1. Så skönt att äntligen få träffa dig igen!
    måste ske oftare! ^^
    Love you <3<3

    SvaraRadera