12 september 2010

söndag

söndag igen..
jag hatar verkligen söndagar, de brukar inte finnas något att göra.
fast idag gjorde det faktiskt de. jag har spelat fotboll och kollat på fotboll!
min match blev 2-2 och julia svensson gjorde årets mål!
sen åkte hon och jag upp och kollade när killarna spelade och de gick ju som de gick.
jag vet inte ens vad de blev, dom förlorade iaf :/
själv så har jag benhinneinflammation så de blir nog ingen träning imorgon för min del :(
men men, hellre att mina ben blir bra än att springa runt och ta ont!
gårdagskvällen spenderade jag med julia och elin :)
vi gick upp på coop och köpte lite caaaandy ;) & sen gick vi hem till mig och kollade på någon film på tven! haha, men och julias diskution påvägen hem från coop va så jävla rolig för både hon och jag vet att jag hade/har rätt!
imorgon börjar jag halv 12 så de blir sovmorgon för min del! kanske hur skönt som helst! :')
dagens låt: beautiful soul - jesse McCartney
allt jag vill är att bli älskad för den jag är..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar