20 september 2010

i wish i could turn back time

har inte hunnit skriva något i helgen..
så här kommer de en sammanfattning :
lördag - var med amanda och kollade på när 96orna spelade mot frösön.
dom förlorade med 5-2 tror ja de blev.. /:
sen gick hon och jag in på ishallen och köpte en toast & en dricka ;)
och jag blev inte ens förvånad att jag och amanda skulle göra bort oss..
de gör vi jämt typ :o
sen gick vi ut och kollade när damerna spelade mot sveg. tyvärr så vann sveg med 2-1,
fast jag tyckte inte de va rättvist!
sen drog jag och amanda hem till mig och bytte om för då skulle vi spela match mot ifk!
vi vann med 2-1, kanske huur skönt som helst! :D
sen for jag upp till singsjön för min farmor fyllde år, så de blev middag där :)
söndag - då följde jag med julia upp på ishallen när hon skulle jobba :)
sen på kvällen åkte jag på bio med elin julia felix och boda, de blev i rymden finns inga känslor.
jag tyckte inte den va så speciellt bra.. hade högre förväntningar, men men :)

och nu idag sitter jag på mitt rum och är sjuk..
aja, bara hoppas att jag blir bättre snart..
dagen låt : i will be - avril lavinge
världens bästa syster ♥

2 kommentarer:

  1. hahaha näädu, det törs jag inte ^^ <33333333

    SvaraRadera
  2. haha ja fanny, vi gör seriöst alltid bort oss och det är lika kul varje gång , haha ! :) ♥

    SvaraRadera