21 september 2010

julia svensson

världens bästa julia.
tack för att du finns och jag älskar dig mer än någonsin! du är ljuset i mitt liv och den bästa jag vet. alla minnen med dig kommer alltid finnas i mitt hjärta vad än som händer.
tillsammans klarar vi allt, de vi två delar på kan ingen någonsin bryta. jag kallar och vet att det är äkta vänskap!
du är solen om dagen och månen på natten, du är det dyrbaraste jag har! du är så otroligt vacker och jag vill aldrig förlora dig.. om jag skulle göra det skulle jag inte klara av att leva för du är min andra del.
du är min ängel utan vingar, de finns verkligen inte ord som kan förklara hur underbar och bra du är! du är min bästavän.. då, nu och för all framtid, längre än så.. i all evighet!
du och jag mot världen, ända tills döden skiljer oss åt.
i stjärnorna står det skrivet att de ska vara du & jag.
utan dig är jag halv, du betyder allt för mig ♥

dagens låt går ut till dig julia : my hero is you - hayden panettiere

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar