2 december 2010

Min första kärlek

Dag nummer 02 säger att jag ska berätta om min första kärlek och då gör jag väl det.
Min första kärlek var Robin Engvall.
När jag gick i trean och och skulle börja fyran så skulle det börja 3 nya killar i min klass.
Jag visst vilka dom var och jag kommer ihåg att man tyckte dom var super "coola", det var Robin, Fredrik & Simon. Så vi träffade dom i början av fyran och jag kommer ihåg att det var någon av dom som skrev kuk på dörren och vi gjorde värsta grejen av det.
Då när vi gick i fyran så var msn "den nya grejen" så robin frågade efter min msn och
sen så började vi prata och så. sen i femman så blev vi tillsammans.
Nu idag så är robin en av min närmaste vänner, han är guld värd! <3

bilden är sen våran klassresa till stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar