3 december 2010

Mina föräldrar

Dag 03 säger att jag ska berätta om mina föräldrar och de här har jag längtar efter!
Jag börjar med min pappa, Hans Berglund!
Han är min hjälte och min idol, en som han borde alla ha.
Han stöttar mig när jag är nere, han hjälper mig igenom allt.
Jag älskar honom mer och mer för varje dag som går,
men jag vet att jag nästan aldrig visar det, men jag älskar han verkligen.
Han försöker jämt vara rolig men han lyckas nästan aldrig tycker jag ;)
Jag och pappa är verkligen nära varandra, han och jag tycker lika.
Vi tycker om lika mat, lika kläder och han brukar skämma bort mig lite då och då..
Men för mig gör det inget! Han sprider så mycket glädje och menar aldrig nått illa.
En liten sammafattning, HAN ÄR VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!


Och nu ska jag berätta om min mamma, Mari Månthén!
Hahah mamma, min kära mamma! Du är helt oslagbar, min allra bästavän.
Om det inte vore för dig så hade jag aldrig varit där jag är idag.
Du betyder allt för mig, du är så omtänksam och underbar. Jag älskar henne verkligen!!
Jag vet att du skulle kunna offra ditt liv för mig och det betyder så oerhört mycket för mig att veta, ingen har fått mig känna mig så värdefull som du får mig att göra.
Min mamma försöker verkligen att passa in och säga saker som jag och mina kompisar brukar säga, till exempel - cha cha bloggen, dagens outfit..
Då skäms jag verkligen, eller när hon skriver på sms - k.
Hahahaha, hon är så otroligt bra!!
Utan tvekan så är hon världens bästa mamma!!
Den här bilden är tagen 1990 ;)

2 kommentarer: